Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WolinLotte schreef:Ik wou dat ik in een winkel gewoon even kon voelen en kijken..
Isapaardje schreef:WolinLotte schreef:Ik wou dat ik in een winkel gewoon even kon voelen en kijken..
Dat heb ik gelukkig kunnen doen bij Klaas van hoefschoenenwinkel. Hij kwam bekappen bij mijn schoonzus op stal en heb hem toen gevraagd of hij niet zijn bus vol met schoenen wilde gooien, dan kwam ik ook langs![]()
Heeft hij gedaan en iedereen heeft daar toen kunnen voelen en kijken. Heel leerzaam, en grappig om ook eens de grootste maten schoenen te zien. Zien die schoenen er soms toch veel lomper uit als in het kleinste maatje haha.
Ik vond toen de gloves het fijnst ogen en in de hand liggen en ze bevallen mij voor de kar nog altijd super.
Geen inloopperiode, geen drukplekken, blijven prima aan, ook in de modder en prut. Maar moet ook zeggen dat ze perfect om Yoob zijn voeten passen, dat scheelt natuurlijk alles.
Annne schreef:Mijn pony heeft lengte 12,7 en ik heb nu een paar keer met de fusions gereden (maat 12) maar ben er niet kapot van. Ze zijn wat lomp vind ik, hij struikelt er vaker mee dan op blote voeten en soms tikt die met z'n achter hoeven voor aan (maar kan natuurlijk ook aan z'n passen liggen). Verder vind ik de riempjes wel lastig, zeker met n ongeduldige ponyde glove stap je veel sneller in. (maar deze draaien helaas bij m).
Ze beleven trouwens wel zitten de fusions, ook door blubber en in regallop
Kortom, m'n zoektocht is nog niet geslaagd.. Misschien dat renagates nog n optie zijn of n ander model dan de glove van easyboot.
Mandyke schreef:Ik vind dat ik maar heel moeilijk informatie krijg over de diverse hoefschoenen. Ik heb 3 hoefschoen-leveranciers gemaild en slechts van 1 krijg ik feedback, de andere 2 reageren zelfs niet op mijn mails. Eerlijk, ik denk dat als de service wat beter zou verlopen er meer mensen intresse zouden hebben in hoefschoenen. Het kost uiteindelijk toch allemaal genoeg geld!
Ik ga nu maar de equine fusions bestellen omdat dit de enige leverancier is die mij te woord staat. Ik had ook intresse in de renegades maar als men niet reageert op vragen dan stopt het natuurlijk ...
countrygirl schreef:Mandyke, je kunt met je vragen over Renegades net zo goed de fabrikant aanschrijven in de USA... indertijd gaf hij mij gelijk netjes een antwoord. Ook de verzending indertijd is heel soepel en vlot verlopen. Ik vind de fabrikant top en de schoenen trouwens ook.