Verder iedereen bedankt voor het "hooiwekenadvies", ik week het hooi niet zo zeer om het fructaan uit te spoelen maar meer tegen het stof.
@janouk: Ik heb hetzelfde "probleem" wat jij hebt....het droge hooi ruikt (meestal) goed en het natte hooi ruikt een stuk minder lekker. Hoe gaat het nu met de bronchitis van Janouk? Ik heb Mouse al een paar dagen nauwelijks horen hoesten, dus hopelijk gaat het de goede kant op (ein-de-lijk).
@Isapaardje: Ik heb op dit moment weinig tijd, maar zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik je Victor z'n verhaal pb-en met wat foto's.
Ik zou ook nog foto's laten zien van Victor z'n manenkam (en nog wat andere dingen geloof ik), maar het komt er even niet van. Werken is best leuk, maar er gaat veels te veel tijd inzitten...

Verder over de hoeven: Op dit moment groeien de hoeven van zowel Victor als Mouse niet zo snel. Ik hoef er zelf heel weinig van af te halen. Victor zit nog met een klein scheurtje in beide voorhoeven, niets alarmerends. Vlak na de bevangenheid groeide Vick's hoeven idd supersnel, ik moest toen echt elke week vijlen.
Victor zit nu zo'n beetje volledig in z'n zomervacht, maar Mouse moet nog het één en ander wegruien.