Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gemske schreef:@jesito: ik gebruik het graasmasker nu een jaar voor Aurora, ben ondertussen aan de tweede toe. Ik ben er erg tevreden over. Aurora heeft hem maar een of twee keer afgekregen (hij zit met klitteband vast) en ze probeert het toch echt wel. Mijn pony's gaan nu een paar uur per dag de wei op, Aurora alleen nog met masker. Voor de rest staan ze in de stal/paddock met alleen hooi.
geerke schreef:ik hoop dat je engels een beetje redelijk is...ik vind er niet veel over in het nederlands,mijn paard heeft het ook...
http://petcaretips.net/diabetes_horse.html
Indra schreef:Nou ik geloof niet dat 'normaal' er ooit nog in gaat zitten voor haar, zal morgen wel eens foto's maken van haar hoefjes en het is echt al een hele tijd geleden dat ze bevangen heeft gestaan. De witte lijn blijft ook gigantisch breed...
Isapaardje schreef:Er zijn celzouten voor betere schildklierwerking. Oa Kalium Jodatum. Daar staat bij toepassing:
bij verhoogde bloeddruk, activeert de werking van het hart en de hersenen, bij neiging tot chronische huid- en slijmvliesontsteking, bevordert de eetlust en de vertering.
Ook bij arteriosclerose en reumatisch gezwollen gewrichten. Verhoogde stofwisseling met als gevolg vetzucht of vermagering.
Verbetert de afweerklachten van het lichaam en alle ontstoken gewrichten.
@Mysa; ik wacht je verhaal rustig af. Neem er de tijd voor die je nodig hebt. Kan me indenken dat je hoofd er nog helemaal niet naar staat. Wel erg fijn te horen dat het veel beter gaat met Tyra. Hopelijk houdt zij die stijgende lijn vast.
dynamiek schreef:Isa hoe staat het met je site?
geerke schreef:werken de celzouten bij isabella?merk je verschil,of duurt dat een tijdje?