Hier hebben ze vandaag ook een half uurtje gras mogen happen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy15 schreef:Ik heb vanmiddag alle dekjes, longeersingel, singel, halsters, beenbeschermers enzo van Tryggur gewassen. Rijden doen we (voorlopig?) toch niet meer, dus ga het op zolder opbergen. Is nu ook rottig om er steeds tegenaan te kijken en dan zien we na de winter wel verderBlijf gewoon lekker grondwerk doen enzo.
Kreeg vandaag trouwens weer een opmerking, kan me daar zoooo boos om makenDat ik niet elke keer bij terugvallen het wandelen moet 'opgeven' (jaja, met die woorden
) verdomme, ik gééf het niét op! Het KAN niet, wandelen met een paard wat pijn heeft KAN NIET.. Heb ook zooo geen zin meer in die bemoeienissen en discussies
Wendy15 schreef:@paars: Hoe gaat het nu? Geen koorts meer en komt het een beetje los allemaal?
Wist trouwens niet dat je paarden ook bisolvon kan geven, ik neem het zelf wel altijd als ik last heb van slijm/hoest
Wendy15 schreef:Kijk nu alleen nog elke dag tegen het marathonwagentje aan waar ik hard voor het gespaard en nooit heb kunnen gebruiken Soms is dat best even zuur
Firegurl schreef:Heb netgezocht op hoefbevangenheid en ventipulmin, maar kan het niet vinden. Wel als er ook prednison is gegeven, maar dan is dát de trigger waarschijnlijk. Waar heb jij het gelezen dan? Misschien kijk ik eroverheen.Ik heb het gelezen hier op bokt...als je het invult bij de zoekfunctie zie je het ook..