Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mysa schreef:Zei de apotheker ook tegen isapaardje destijds, dat ze handschoenen moest dragen. Zelf nooit gedaan, was wel altijd meteen mijn handen.
FahyaFemke schreef:zo lang stuk,, aardig duidelijk voor me al ben ik het soms even kwijt ivm dat het in het engels is.
Maar ik begrijp dus met die extreme kou dat ik wat om zijn voeten moet doen. Zijn er ook echt dingen op de markt die hier goed voor zijn? Of moet ik zelf wat maken / wikkelen met bandages?
Liespower, die van jou kan dus nooit, ook niet in de zomer, op de weide? Mja als je hem daarmee gezond kan houden waarom niet. Ik hoop niet dat het met de mijne zover gaat komen. Zowel dan ga ik op zoek naar een maatje voor hem, ik wil hem niet alleen achterhouden als de rest de wei op gaat!
Mysa ok ik zie nu wat jij er om doet! Heb je ook een shet? Ik heb zo'n kleintje, zijn die dingen er ook in mini maat??
Ik zie wel verbetering bij de mijne. hij draafde vanavond voor me weg. aan de ene kant niet leuk dat hij nu zo'n hekel aan me heeft, aan de andere kant dacht ik oei dat kun je toch. Maar hij moet wel voorzichtig doen en niet overbelasten..!!
Naath86 schreef:Ik lees hier al een tijdje mee en heb nu een vraag. Heb wat gezocht, maar kon het niet vinden. Wat is jullie ervaring met Subli Dieetmix en hoefbevangen paarden? Ik heb nu ook F4F aangeschaft en wil dit sowieso bijvoeren, maar is dit te combineren met Subli dieetplan?
Nado schreef:Safe & Sound is super, maar vraagt toch ook wel wat kauwvermogen. Beter in dit geval is denk ik Senioris Prioris, wat ook nog heel makkelijk verkrijgbaar is, namelijk via de Welkoop/Boerenbond. Dit een soort slobber dat je moet aanmaken (moet wel 6 uur weken) waar oa. bietenpulp en zemelen in zit en wat speciaal ontwikkeld is voor oudere paarden die geen ruwvoer meer weg kunnen krijgen.