Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WolinLotte schreef:Mijn keuze gaat nog steeds naar de Easyboot.. En dan met name de Glove.. Hopelijk vallen ze bij mijn paard ook in de smaak.. Kan je in NL ook zo'n pakket kopen/huren, waarin drie maten zitten en zodat je kan kijken welke het dichtst in de buurt komt van jouw benodigde maat?
Ik zit te denken om van die mooie tasjes te kopen van Stowaway, dan kan ik ze netjes opbergen en aan mijn zadel hangen mocht ik ze op een bepaald punt af doen. Heeft iemand deze tasjes ook? Zie link.. Zijn ze ook op een Nederlandse site te bestellen?
http://www.longridersgear.com/catalog/p ... cts_id=271
WolinLotte schreef:Mijn keuze gaat nog steeds naar de Easyboot.. En dan met name de Glove.. Hopelijk vallen ze bij mijn paard ook in de smaak.. Kan je in NL ook zo'n pakket kopen/huren, waarin drie maten zitten en zodat je kan kijken welke het dichtst in de buurt komt van jouw benodigde maat?
Ik zit te denken om van die mooie tasjes te kopen van Stowaway, dan kan ik ze netjes opbergen en aan mijn zadel hangen mocht ik ze op een bepaald punt af doen. Heeft iemand deze tasjes ook? Zie link.. Zijn ze ook op een Nederlandse site te bestellen?
http://www.longridersgear.com/catalog/p ... cts_id=271
keona schreef:renegade heb je ook met studs in als je die goed bevallen en ze zitten goed bij je paard zou ik eerst daar eens heen kijken en contakt met hun zoeken of ze ook geschikt zijn met springen.maar waarom niet blootvoets dan springen als het op gras is,blootvoets heb je nog de beste grip.
estella81 schreef:keona schreef:renegade heb je ook met studs in als je die goed bevallen en ze zitten goed bij je paard zou ik eerst daar eens heen kijken en contakt met hun zoeken of ze ook geschikt zijn met springen.maar waarom niet blootvoets dan springen als het op gras is,blootvoets heb je nog de beste grip.
Thnx voor de tip, heb hoefschoenenwinkel.nl nu even een mail gestuurd met vraag of ik er zelf studs in kan draaien. Vrees van niet, maar idd nee heb ik en Ja kan ik misschien wel krijgen:) Blootsvoets springen, denk dat ik dat niet aan ga durven. Stel dat ik in de barrage een scherpe bocht moet nemen, dan denk ik dat zowel ik als mijn paardje ons fijner voelen met studs..