@PBA: das vreemd idd! Misschien vanwege 't weer ofzo?
en uhm.. nu even een heeeeeeeel super blij goed nieuws berichtje van mij

We zijn met Vario bij de kliniek geweest, in Woudenberg, Kliniek de Vallei. Hij moest eerst op een rechte lijn stappen en draven, daarna op de volte op het harde. hij liet hier duidelijk rechtsom zien dat hij er moeite mee had. Toen ging de DA even 'piano' spelen op zijn rug, en heeft ie 'm gekraakt. daarna weer op de volte, en hij zette zijn been er zoveel beter onder!! Wat een kraakbeurt al niet kan doen.. Nou daarna moest ie op de foto, en heeft ie heel duidelijke foto's gemaakt. Hierop was te zien dat hij al duidelijk verbeterd is, en dat de woekering amper aanwezig is. Het advies: 2 tot 3 weken buikspier en rugspier oefeningen en daarna longeren. gewoon aan een halstertje. dit is om te controleren dat hij tijdens het lopen zijn rug en buikspieren beter gaat gebruiken. Dit helpt hem weer met het beter kunnen gebruiken van zijn benen. Dan moeten we weer terugkomen, met zadel en hoofdstel. Dan mag ik er even op, en gaat de DA mij tips geven om hem te helpen sterker te worden op de juiste manier tijdens het rijden. Daarna krijgt hij nog een Tildren infuus, omdat dit bij Vario heel goed zal helpen, vanwege de plek en de manier van ontwikkeling van de spat. En het allermooiste cadeau wat de DA mij op m'n verjaardag heeft kunnen geven, Heeel waarschijnlijk, wordt Vario weer een heel leuk dressuurpaard