Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vonneke schreef:Hopelijk allemaal goede berichten binnenkort!!!
Ik ga vanaf zaterdag weer met bescherming rijden. Heb het niet aangedurft omdat het er zo warm onder wordt.
HH kwam met nieuwe flexbeschermers die minder warm zouden moeten zijn.
Vind het echt heel spannend!!
michelle___ schreef:[naam] schreef:Hopelijk allemaal goede berichten binnenkort!!!
Ik ga vanaf zaterdag weer met bescherming rijden. Heb het niet aangedurft omdat het er zo warm onder wordt.
HH kwam met nieuwe flexbeschermers die minder warm zouden moeten zijn.
Vind het echt heel spannend!!
Die met bont?
Ik vind bont juist zo warm worden altijdik heb ze van Veredus geprobeerd, met bont, en toen voelde het alsof ik er een ei op kon bakken
.
ChocoBesnier schreef:Luz_Elenae. Dus erover bandageren met een peesblessure zou je ook doen? Dat wordt dan niet warm ofzo door de klei?
Ik gebruik ook de ice vibes na het rijden of na stappen. Maar daarna gebruik ik af en toe klei, meestel als ik de dag erna niet kan komen. 2 dagen later hangt de klei dan droog aan haar benen.
En voor het rijden koel ik met water.
ellentje0 schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar "lucht gekoelde peesbeschermers" voor als ik straks weer normaal kan rijden. Heeft iemand hier ervaring mee of tips welke goed zijn?