Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nado schreef:Uit interesse: ik kwam een oude foto tegen die ik eens heb genomen van de hoef van een haflinger. Ik heb de foto toen genomen omdat ik het een naar gezicht vond. Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jullie er van vinden. Mijn eerste gedachte was namelijk dat het hoefbeen zo gekanteld was dat het richting een zoolbreuk aan het gaan was. Maar nu ik er weer naar kijk, weet ik het niet zo goed meer. Ben benieuwd wat jullie gedachtes zijn.
[ Afbeelding ]
Dyonne schreef:Je geeft aan laag eiwit, maar hoe is het met fructaan enzo? Eiwit en HB hebben niet met elkaar te maken.
capopjekop schreef:Raar zeg, idd mss zit er toch meer suiker in je hooi dan gedacht? Mijn voordroog zat overigens super weinig in, 35 gram per kilo. Terwijl ik daar meer van voerde dan mijn weidehooi vroeger en daar werden ze dik en bevangen van, dus waarschijnlijk zat daar veel meer suiker in dan in mijn voordroog.
capopjekop schreef:Neem aan van wel, ik zeg alleen dat hooi niet perse minder hoeft te bevatten dan voordroog. Dit wordt vaak wel gedacht. Maar bij mij was het dus wel zo. En over suiker had je niets gezegd volgens mij, dus daar kan ik weinig over zeggen.