Ik had dit trouwens niet gedaan als mijn paard als een idioot zich zou gedragen op paddock of wei, maar diezelfde dag was ie al zoveel beter te pas, doet hem toch echt wel goed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annetje schreef:Michelle, raar dat mensen dat zeggen! Je kunt aan de hand met het stappen natuurlijk ook licht trainen. Ik heb de mijne aan de lange lijnen gehad met het stappen en als ik erop ga dan moet hij ook nagevelijk lopen.
Lizaa filmpje ziet eruit alsof paard vooral heel erg goed haard best doet om het been niet meteen te bewegen. Ziet er inderdaad niet fijn uit. Ik zie de mijne nooit liggen, dus ik weet ook niet of hij dit niet ook zou doen.
Annetje schreef:Michelle volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel met lange lijnenHet is geen 'lang lijntje.' Ik bedoel dit: [RT-HAW] Micky @ Lange lijnen werk en ik sta dan iets meer opzij voor mijn eigen veiligheid. Dus beetje tussen 'mennen' en longeren met dubbele longe in. Als paard heel vrolijk is sta ik op dezelfde plek als mevrouw met het grote paard op dit plaatje: http://www.gezienbijgien.com/_/rsrc/123 ... &width=420
Foto's even snel opgezocht via google, zijn dus niet van mij.