ik ben echt super blij met de schoenen, heb ze nu al weer een aantal weken en het is voor ons echt de oplossing! super! lange ritten gaan prima en ook de kiezelpaden zijn voor ons geen probleem meer!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus alleen asfalt uitgeprobeerd, volgens mij zijn ze daar nog het meest geschikt voor. Hoewel Ankie wel bij elke verkeersdrempel die ik in draf neem, op haar muil gaat (maar denk dat ze dat ook doet zonder hoefschoenen). Als ik, zoals op ameland, vooral op zand ondergrond rijd doe ik ze niet om want ankie heeft nog best goede hoeven. Ze loopt niet zo gevoelig dat ik ze altijd om moet doen gelukkig! Ben er nog steeds tevreden over, vind het stukken beter dan elke keer hoefijzers zoeken in de wei

Hinke schreef:Paar weken geleden is de hoefsmid geweest, en de hoeven zijn nu al zo gegroeid dat de schoenen niet meer passen. Dat probleem heb ik steeds, ik moet ze echt zelf gaan bijwerken anders kan ik elke 3 weken de hoefsmid laten komen.

Mijn natuurlijke bekapper vraagt 30 euro voor bekappen, dat is evenveel als wat mn normale bekapper vroeg. Flurk schreef:Nou sinds vorige week heb ik ook dit merk echter enkel voor de voorhoeven.
Ik ben nog beetje afwachtend al is mijn eerste rit goed bevallen.
Zou achter ook van die dingen moeten hebben.
Bij mij zei hij ook dat ik ze niet hoefde voor de achterhoeven (maar heb ze toch gekocht
)
Moet ze nu dus alsnog maar ff zien bij te vijlen zelf. Hopen dat het lukt want ik ben niet zo handig.