Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fancylover schreef:ach die van mij krijgt dus ook veeel wortels en die loopt juist weer helemaal super! dus ik weet niet of het daar aan ligt het kan natuurlijk wel...
een openteen ijzer bedoel ej dan dat het ijzer andersom eronder ligt?
Kinke schreef:als dat arme dier zoveel pijn had ondanks die ijzers dan mag ik aannemen dat er foto's zijn gemaakt om te controleren of het hoefbeen verzakt was? Verder at ze helemaal niks behalve gras?
dynamiek schreef:Jippie ben deze week al heerlijk elke dag naar buiten geweest met dynamiek en rij nu inmiddels van een half uur tot 3 kwartier gisteren zelf 1 uur gereden!!!
Nu echter valt het mij op dat dynamiek rare kroonranden heeft zeg maar het nieuwe hoef wat aangemaakt wordt is dof met een inkepping van een paar mm net of ik eerdaags zo het oude hoef er af kan pulken ziet er idd geval raar uit? hadden jullie paarden dat ook na de hoefbevangenheid?
Kymalin schreef:dynamiek schreef:
Superrrrrrrrrrr!!!!!! Wat doe je met d'r, stappen en draven?
Mijn paardje was begin maart hoefbevangen en heeft vorig weekend 2x 185 punten in het L1 gehaald met een 5e en 7e plaats, er is dus hoop!
dynamiek schreef:Ben al zon 2 a 3 weken bezig met hooi te kopen nergens in mijn buurt hooi van 2006 te verkrijgen, ik heb nog 7 baaltjes oud hooi op de zolder liggen en is dus bijna op.
Van ellende heb maar nieuw hooi besteld van dit jaar gelijk maar 5 ton besteld zodat ik volgend jaar meer spelling heb.
Hoel ang moet je nieuw hooi laten liggen voordat je het mag gaan voeren?