Ik heb helaas minder goed nieuws
Na de eerste keer dat hij behandeld was ging het een stuk beter, maar na krap één week waren we weer terug bij af. Twee weken geleden is ze weer geweest maar het resultaat daarna was al beduidend minder. Elke dag ging het eigenlijk slechter.
Ik heb contact opgenomen met de va en met de osteopaat en het is absoluut niet goed. Hij staat nu weer op de pijnstillers en dat 2x per dag 2 zakjes.
Ondanks die pijnstillers heeft hij nog ontzettend veel pijn. Hij zit bijna een gehele dag, staat gebogen met zijn knieën, begint te knikken en brengt zijn voorbenen helemaal onder zijn lichaam om het allemaal te ontlasten
Ik ben al zeven maanden bezig met hem maar niks schijnt langdurig te helpen, dus op den duur ben je uitgerangeerd. Hij verdient het niet om zo te moeten lijden en ik ga er ook niet op wachten totdat hij zijn hoofd gaat laten zakken.
Ik heb dus de vreselijke beslissing moeten nemen om hem te laten gaan, hoeveel hartzeer het ook doet. We hebben er samen voor geknokt maar het mocht helaas niet zo zijn