Cayenne schreef:Ik denk dat ik voor een second opinion zou gaan.
Op het harde vind ik hem niet eens zo verkeerd lopen.
Hier sluit ik me ook bij aan ja

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalipsoLover schreef:Ik vind de diagnose van ataxie ook heel onvoorzichtig, want ataxie is namelijk enkel vast te stellen met een test. Ik weet niet of er een optie is om naar het universitair ziekenhuis in Merelbeke te rijden TS? Ik heb hier een hele goede ervaring mee, en die zitten qua prijs ook een stuk lager dan de meeste klinieken. Ik zou dus ook voor een second opinion gaan.
CalipsoLover schreef:Ik vind de diagnose van ataxie ook heel onvoorzichtig, want ataxie is namelijk enkel vast te stellen met een test. Ik weet niet of er een optie is om naar het universitair ziekenhuis in Merelbeke te rijden TS? Ik heb hier een hele goede ervaring mee, en die zitten qua prijs ook een stuk lager dan de meeste klinieken. Ik zou dus ook voor een second opinion gaan.
Elisa2 schreef:Er zijn al vele adviezen gegeven.
Met zo'n uitkomst zou ik ook denken dat het ongeluk met het hek een rol speelt, als het mijn paard was zou ik hem denk ik goed laten behandelen door een fysio, osteo, eventueel Rodinde en kijken of dat het probleem is. Want als hij bijv. een wervel verschoven heeft bij dat ongeluk dan kan dat ook de zenuwbanen verstoren waardoor je symptomen van ataxie kunen krijgen.
Mocht dat niet (voldoende) helpen dan kun je altijd nog dure onderzoeken laten doen.
Babootje schreef:CalipsoLover schreef:Ik vind de diagnose van ataxie ook heel onvoorzichtig, want ataxie is namelijk enkel vast te stellen met een test. Ik weet niet of er een optie is om naar het universitair ziekenhuis in Merelbeke te rijden TS? Ik heb hier een hele goede ervaring mee, en die zitten qua prijs ook een stuk lager dan de meeste klinieken. Ik zou dus ook voor een second opinion gaan.
Een MMEP test zoals jij bedoelt kan in iedere goede paardenkliniek worden gedaan.
[ [url=m/9i9w4n.png]Afbeelding[/url] ]