Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Ik heb ze op dit soort weitjes bevangen zien worden. Imo een no-go!
Mijn mening is dat dit niet kan voor een bevangen pony. Kan niet anders gaat er bij mij niet in, dan is dit niet de juiste stal voor je pony.
Je ga een peesblessure paard niet op slechte bodem flink aan het werk zetten, dan weet je dat het fout gaat. Een bevangen pony op het gras houden (hoe weinig ook) is voor mij het zelfde.
Yelizaveta schreef:Ik wil ze gerust op stal zetten? Naar wat zou jullie voorkeur gaan?
Ik heb een kleine schuilstal 3x3m waar ik evt een weitje zou aan kunnen maken (staat geen gras rond).
Onze stallen komen nog voor de winter maar staan nog niet.
De wei waar ze nu op staat is ook helemaal niet groot, paddock formaat zo
Lotus83 schreef:Blue_flower schreef:Wat voor masker hebben jullie? Ik gebruik de Greenguard maar pony heeft nu toch wel schade aan de tanden, dus ben aan kijken naar alternatieven.
Cheepo heeft mooie maskers met neusgaten .
__elise__ schreef:Het is zeker heel erg spannend. Ik probeer te werken, maar ik kan me echt niet concentreren. Het blijft toch in je hoofd malen. We zijn donderdag om half 1 aan de beurt, ik hoop echt dat ze haar verder kunnen helpen. Ik zie wel heel erg op tegen de trailerrit, ze loopt al erg slecht en dan moet ze ook nog ruim een uur op de trailer staan. Morgen even langs de bouwmarkt voor tape en iets wat dempt onder haar voetjes.
nicolanca schreef:Ik heb het halster van greenguard (besteld via agradi) gecombineerd met een leren graasmasker van as pferd im blick (besteld via paardeerlijk ) dat heeft mevrouw tot nu toe niet af kunnen krijgen.
nicolanca schreef:https://www.paardeerlijk.nl/a-52628497/ ... escription
Ik heb deze dus, en dan aan het halster van de greenguard want die heeft dan nog een band van kopstuk naar neus. Voor mijn berber heb ik van allebei de maat cob.