Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Als het mijn paard zou zijn dan zou ik hem 'ontzuren' met baking soda, niet te lang, een week aaneenvolgend en dan hooguit 1 a 2 x per week. Baking soda ontzuurt het lichaam, brengt ph in balans en zodoende zou kanker geen kans kunnen krijgen. Omdat je paard zijn longen aangetast zijn kun je daarna kurkuma geven, ook dit is een kankerwerkend en ontstekingremmend middel en zeker ivm zijn longen een goede keuze. Kurkuma kun je niet zomaar over het voer doen, daar moet je een 'paste' van maken, dit moet met 'een' olie, daar zou je in dit geval dan bio vergine kokos-olie bij kunnen gebruiken (en zwarte peper voor de opname) heb je alle vliegen in 1 klap. Baking soda is ook wel bekend als zuiveringszout en werkt ook bij maagproblemen, al met al zou het een mooie combi kunnen zijn
hoofvision schreef:hoi sorry ik heb niet alles helemaal doorgelezen maar ivm die snot uit 1 neusgat, dat kan duiden op een probleem met 1 vd kieswortels (soms breken abseccen open via de sinussen/neusholte. probelemen met de kiezen kunnen ook veel weerstandsgerelateerde klachten geven!! is er al eens een rontgenfoto gemaakt van zijn kiezen?