Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die lompe paardjes van ons ook haha
omdat we (waarschijnlijk) nooit meer kunnen crossen. En al zou dat wel mogen, dat risico wil ik gewoon niet lopen. Nu haalden ze die bp vanavond op, vraagt die man waarom ik m weg doe,.. nou omdat mn paard dusdanig geblesseerd is dat crossen er niet meer in zit voor ons. Zegt ie: ach dan doe je hem toch weg er zijn 100den paarden
kan ik toch zo boos om worden he,... ik zei ook, voor u zijn er misschien 100den paarden maar voor mij is er maar 1 en die gaat niet weg. Helaas heb ik niet de financien om er een 2e bij aan te schaffen dus ik zal hier gewoon het geduld mee moeten hebben. Kijkt ie je aan alsof je gek bent.
echtwaar je wordt er niet blij van hoeveel mensen dat zeggen,.. die gebruiken hun paard alleen voor de sport en als dat niet meer kan, weg ermee,.. Nee nadat ie jarenlang op concoursen alles voor mij heeft gedaan dank ik m echt niet af,.. dat kan ik echt niet.. en ik kan niet eens zonder hem
, mn lieve onbenullige
knolletjeRascha schreef:Weet je Monty, vaak laat je de dokter aan huis komen, en moet je alsnog naar de kliniek voor een scan.... en dan zijn de kosten wel dubbel op.... Het is echt een lastige afweging die je moet maken....

het kleine tubetje is bijna leeg,..