Overigens twijfel ik nog tussen twee hoefsmeden. De eerste en eentje van m'n huidige stalling. De eerste heeft veel meer ervaring dat wel, maar is wel sneller en persoonlijk vind ik zijn ijzerwerk niet altijd even mooi *voor zover mijn lekenoog dat vindt*. Laatste keer was ik ook niet erg gecharmeerd van de bekapping. Dus toen maar van m'n huidige stalling eraan gelaten, een heel rustige man die het werk nog niet zolang doet, heel graag alles uit wil leggen maar wel beetje onzeker overkwam nog. Overigens heeft hij wel heel netjes werk geleverd (kan nog wel foto's maken). En hij was ook de eerste die ik bij de hoeven van m'n paard heb gehad die de eerstvolgende keer hem eerst wilde zien lopen voor hij nog eens ging bekappen
Het leuke vond ik ook nog dat Kas heel vervelend was tijdens het bekappen (nja nerveus want hij stond alleen) en toen hij toen een schreeuw gaf bood ie gelijk z'n excuses aan hihi. 
) en ook heel vaak kom je bij paarden die slecht voetje kunnen geven of slecht stil kunnen staan en van de bekapper worden wonderen verwacht
. Gister ben ik weer eens naar huis gegaan na een half uur instructie 'zo leer je je paard voetje geven' en bel over een paar weken nog maar eens. Het arme beest had in z'n hele leven bijna nooit de smid gezien bij de vorige eigenaar en raakte in paniek als er iemand aan de benen zat. Dan ga ik niet staan martelen.
Bij mijn baas verdien ik twee keer zoveel en sta ik veel minder hard te zweten en blijft mijn rug gespaard. 

.
Dan hoef je van mij niet meer terug te komen. 
Ik zorg ook altijd voor een kopje thee of wat anders te drinken.