Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eliana schreef:De ppid waarde was veel te hoog, dus haar prascend wordt opgehoogd.
Ook was er heel goed in het bloed te zien dat ze heel veel spieren had verloren dus ik moet nu speedibeet en luzerne bijvoeren.
Ze was vandaag alweer minder down. Ze krijgt 2 maal daags 1/2 zakje buut. Mijn pony weegt rond de 220 kilo.
Tancreda4 schreef:Mijn shet loopt helaas ook toch niet rad. Van af en toe een knikje waar ik m'n vinger niet op kan leggen naar duidelijke knikjes 's ze vlot draafd op asfalt. Op zachte zie ik minder. Het lijkt vanuit hoger te komen maar ben toch bang voor dr voeten. Ondanks geen warme of pulsatie.
Wat voeren jullie je ponys hij? Mijn shet staat op onbeperkt graszaadhooi en vital daily complete. Maar ben zo bang dat ze toch tekorten krijgt op dezr manier. Ze is nu goed op gewicht maar hoeft niet dunner. Je kan dr ribben in beweging door dr vacht zien. Zou je eiwitten bij voeren?
MarliesV schreef:Oei die is niet goed inderdaad, bah wat een rottige terugval.
Heb je hem wel op stalrust/kleine paddock staan? Dus niet op/over het harde zoals op het filmpje?
Hopelijk slaan de pijnstillers aan. Denk dat je er goed aan doet inderdaad de dierenarts te volgen qua ophogen van de medicatie. Sterkte!
Sonja_vR schreef:Is hij ppid getest terwijl hij pijn had ?
Sonja_vR schreef:Okay, tis ook al wel eerder genoemd in het topic
Maar die ppid test is totaal niet betrouwbaar op het moment dat ze pijn hebben , nogmaals testen als de pijn weg is is aan te raden
Maar dan word de uitslag weer beinvloed door de meds