Knijn7 schreef:Bij highnoon is het nu een week of 5 geleden pas ontdekt. Ik heb nu een kuur gekregen en wil die nu eerst even afwachten, het lijkt deze week alweer iets beter te gaan. Ze loopt nog niet helemaal zuiver, maar het is niet meer zo kreupel als dat t was. Ik denk dat ik na de kuur fotos wil laten maken, voornamelijk voor de bevestiging en wil graag weten hoe erg het al is.
@felineepino; en het manegepaard is nu van jou? Heel veel sterkte ermee! Geef jij jou paardje dan nog iets voor de artrose?
Ja hij is nu van mij en staat lekker op de wei. Ik wilde eerst glucosamine gaan geven, want dat zou de artrose verlangzamen. Geloof er ook wel in, alleen niet van de hoeveelheid dat het zou werken, maar als je er dan mee stopt komt het 10 keer zo snel terug zei mijn DA. Dus heb ervoor gekozen de natuur zijn werk te laten doen en hem zelf te ondersteunen in zijn beweging etc. Wel krijgt hij korrels voor zijn botten, die zijn ook rondom zijn artrose een beetje breus, zijn ook nog wat oude scheurtjes te zien op de foto's. Zodra ik aan hem zal merken dat het minder gaat zal ik niet twijfelen direct weer foto's te laten maken. Je kan zomaar een paard op 3 benen hebben als het snel gaat en je wacht te lang met kijken wat het is.