Jippie Altaire hoefde niet te overnachten op de kliniek ze hadden zijn zool wat meer uitgedunt en geprobeerd of het beeld goed genoeg was, en gelukkig was het vrij duidelijk Er was daar nog een kleine reactie op de pees maar de DA vermoede dat het iets blijvends was, de schuine sesambeenband zag er verder ook erg netjes uit. Conclusie DA is zeer tevreden en we mogen weer opbouwen, we beginnen met 3 minuten aan beide kanten draven Hopelijk hoeven we niet meer terug te komen en gaat alles goed
MontyRulezz
Geplaatst: 13-03-13 20:27
Goed zo Luz!!! Super voor jullie, dan kunnen jullie weer rustig aan beginnen .
Mijn knapperd doet het weer!!! Laat hem nog tot juli buiten staan. Daarna lekker opbouwen. Dan als hij weer goed in conditie is en dergelijke, moet ik nog een keer langs als nacontrole zeg maar. Kijken hoe zijn been het houd. Nu is het een kwestie van geduld is een schone zaak. Had het liefste al direct een zadel erop gelegd en was gaan rijden. Maar voor nu ben ik gewoon heel erg happy!
Hier wat gemengde gevoelens wederom. Links is goed aan het herstellen, bijna 35% van de 40% gat alweer opgevuld. Helaas lijkt rechts steeds groter te worden of te gaan stretchen, herstelt wel, maar vele malen langzamer dan links. Terwijl het linkerbeen soms dik is, en rechts nooit. Prognose weer half uur stappen op goeie bodem met lange zijde draf...
Heel apart, maar nog niet dramatisch. Kost gewoon wat meer tijd Zijn ook 'nog maar' 5 maand bezig
michelle___
Geplaatst: 15-03-13 15:39
Roxxiejj schreef:
Heel apart, maar nog niet dramatisch. Kost gewoon wat meer tijd Zijn ook 'nog maar' 5 maand bezig
Oh das nog niks! Ik ben al zowat anderhalfjaar aan het tobben.
EllyC
Geplaatst: 15-03-13 15:40
heb ik ook, links is al weer veel beter dan rechts. En dat terwijl links een x in het begin heel erg verslechterd was. En ik zit nu al in maand 7
Ik ben steeds meer aan het doen met mijn knollie, af een toe een berm/gazon meenemen, wat meer draven, ook in de bak en ik zie de pees momenteel eigenlijk alleen maar dunner worden. Over 1,5 week weer scannen. Ik ben benieuwd of mijn gevoel klop met de scan.
liedjuh2
Geplaatst: 15-03-13 15:42
Nee is ook niet dramatisch.... Ik ben nu 7,5 maand bezig geweest met een terugslag. Heel blij dat ik er vanaf ben. Laat hem wel nog even lekker lopen. Ik zit in mijn examen jaar en veel huiswerk. Daarnaast is hij op school niet echt op zijn plek. Op deze manier kan zijn been alleen maar bete/sterker worden en hoef ik mij geen zorgen te maken.
Roxiej; jammer dat het resultaat van de scan tegenviel! Ik zou je een PB kunnen sturen met een homeopatisch middel wat ik heb gebruikt voor mijn koersdraver. (Gat in de pees - binnen 18 weken weer 100% hersteld en we mogen weer gaan trainen voor de koersen. Dat komt bijna nooit voor bij zo'n grote peesblessure..)
Gezien er zoveel belangstelling is kan ik het hier ook wel neerzetten. Eerst een klein beetje procaine om de bloedvaten open te zetten en daarna een injectie met varkenseiwitten voor de opbouw van de peescellen.
Sorry, ik kreeg een hele lading PB's en door tijdgebrek heb ik ze niet allemaal kunnen beantwoorden. Ik ga er mee bezig.
Roxxiej; ik ga je even een pb sturen!
MontyRulezz
Geplaatst: 21-03-13 21:50
Goh, had ik dat 2,5 jaar geleden maar geweten . Die van mij had ook een gat in zijn pees, nouja, zijn check ligament, maar dat heeft een kleine 2 jaar geduurd voordat hij weer bijna goed was. Ik sla het even op in mijn email, voor je weet maar nooit.