Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gimli_ schreef:Wat heb je voor schoenen?
iana schreef:wij dachten de Delt's te nemen = zelfde als Cavalo's maar dan kunststof...maandag komt de verkoper om te passen, ik zal de vraag eens stellen.
Ben je er verder tevreden over?
keona schreef:iemand ervaring met de pad's voor in de easyboots en dan de 6mm dikte en liefste de soft(maar andere variant mag ook).
amouroke schreef:Hoi,
Ik heb donderdag een tocht(je) gedaan met de Delta's. Ze zijn super makkelijk aan te brengen en m'n paard stapte er zo mee weg. Onderweg ging het ook goed, hij stapte weer op een beter tempo (vorige keren altijd sjokken, omdat die pijnlijke voeten had op de kiezels); maar nu ging het echt goed, zelfs in draf.
Na het rijden uitgedaan, hij had wel een blauwe rand rondom z'n hoef, de stof geeft duidelijk nog wat kleur af als het in aanraking komt met water (plassen).
Wel merkte ik een kiezel in de hoefschoen ook, redelijk groot, ik vraag me af hoe hij erin is gekomen. M'n paard had er ook geen last van tijdens het rijden dus ik vermoed dat de steen gewoon op z'n hoefballen lag te dragen bovenaan.
We hebben ook een stukje snel gegalopeerd, en ze bleven goed zitten. Ben ze niet verloren onderweg
Horsesandme schreef:Ik heb de gloves wide besteld. Mijn pony heeft beide voorhoeven 130mm breed en lang. Ronde hoeven dus.
Ik heb tot het laatste moment zitten twijfelen tussen de gloves en de cavallos. Nu toch besloten voor de gloves omdat ik die niet in hoef te lopen!
countrygirl schreef:Horsesandme schreef:Ik heb de gloves wide besteld. Mijn pony heeft beide voorhoeven 130mm breed en lang. Ronde hoeven dus.
Ik heb tot het laatste moment zitten twijfelen tussen de gloves en de cavallos. Nu toch besloten voor de gloves omdat ik die niet in hoef te lopen!
OK! Ben benieuwd. 1 van de Tennessee's heeft exact dezelfde maat! Ben heel benieuwd hoe ze jouw pony bevallen, of ze goed blijven zitten.
Dit is voor mij een vereiste, vanwege het ruwe terrein hier.