Beterschap Ennie en Zamero gefeliciteerd met je punten!
Zamero
Geplaatst: 19-04-10 12:10
Dank je , jij moest ook binnenkort weer toch?
Liez
Geplaatst: 20-04-10 11:03
Mijn oude 'verzorgpony' (01-01-1989) heeft het ook. 2 jaar geleden al geconstateerd. toen erg erg kreupel en de diagnose was slecht.
Toch met spat beslag en juiste bescherming en beweging met mate heeft ze 2 jaar langer haar 'ding' kunnen doen. Zelfs nog B wedstrijdjes gestart! De laatste kreupelheid, was toch anders dan anders, 13 april weer naar de kliniek in utrecht (precies 2 jaar later)
De spat neemt een groot deel van het spronggewricht in beslag en ze mag niet meer bereden worden. Ze loopt niet echt heel erg kreupel, maar wel in kleine mate. Op dit moment is ze nog veel te goed om haar in te laten slapen, dus het is afwachten hoe snel het zich allemaal ontwikkelt.
Ze geniet nu lekker van haar welverdiende pensioen!
Idd een fijne oplossing voor je pony Liez. Ik zou aankomende zaterdag starten Zamero, maar zie dat ik niet op de startlijst sta dus het 'debuut' wordt nog even uitgesteld!
@Liez, zit er trouwens iets van Draver in je verzorgpaard? zie er wel veel in namelijk
Liez
Geplaatst: 23-04-10 17:28
TigerBD schreef:
@Liez, zit er trouwens iets van Draver in je verzorgpaard? zie er wel veel in namelijk
Geen idee! Zou best kunnen hoor! Papsie en Mamsie zijn onbekend. Er is iig nooit iets meegedaan. ze heeft in een ver ver ver verleden Z2 dressuur gelopen. Maar is wel erg vlak in haar gangen.
Sham vond het fantastisch gister om weer op wedstrijdterrein te zijn! Ze deed super haar best en we hebben zelfs nog een puntje gereden, 175 en 184. Heel erg leuk