Ash_ schreef:Ga voor de zekerheid zo even de maat nakijken.
Heb ook de inlegzolen en die bandages voor om de voet ook.
Ook ik heb hier misschien wel interesse in als je de maat zeker weet en een richtprijs hebt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Mijn Whitney loopt nu super op de equin fusion jogging shoe voor de wagen. Ben er veel blijer mee dan m'n easyboots.
Whitney, gister goed voor 6 winstpunten en 3x een 1e plaats (M dressuur en M vaardigheid) 2 maanden en 10 dagen nadat ze bevangen geraakt is.
[ Afbeelding ]
Marcella schreef:Jannepauli lopen ze niet te knagen aan de balken die van jou schuilstal.
minajtje schreef:worden shetlanders hoefbevangen als je ze in de winter op een groot stuk gras zet?
capopjekop schreef:minajtje schreef:worden shetlanders hoefbevangen als je ze in de winter op een groot stuk gras zet?
Bij mij is het jaren goed gegaan, maar ook 2x fout. Hier gaan ze dus niet meer op het gras in de winter, enkel af en toe om hun benen te strekken. Andere jaren kregen ze de hele wei, zodat ze genoeg ruimte hadden om hem niet kapot te lopen, maar toen werden ze bevangen, dus nu staan ze op een kleiner stuk dat helaas wel omgeploegd is.
nombrado schreef:Jannepauli schreef:Zojuist is er nog een filmpje toegevoegd: goedkoop bakslepen!
haha, ik heb een hek die ik achter mijn auto vasthaak en daar sleep ik mee.
Krijg je met die biels geen last van hopen zand achter de biels? vooral als het wat natter weer is?
Citaat:Hoefbevangheid exit 250ml
Voormengsel voor paarden.
Voor de voeding ten behoeve van paarden gevoelig voor hoefbevangenheid.
Samenstelling:
Mengeling uit aromatische stoffen die, door toevoeging aan de voeding, de geur en smaak ervan verbetert: 185gr. per kg; bewaarmiddel: citroenzuur E330 –47,5gr.per kg, rechtsdraaiende melkzuren E270 – 47,5gr. per kg, vloeistof: water.
Voedingsadvies:
Naar gelang de behoefte: dagelijks 2x 5 – 10ml direct in de mond. Behoefte gedurende het hele jaar: dagelijks 2x 2 – 5ml. Preventief: gedurende het hele weideseizoen: dagelijks 1x 2 – 5ml.
Verpakking:
250ml, 500ml
Aanvullende productinfo betreffende andere ingrediënten:
Met extracten uit maria distel, ginkgo, brandnetel, berk, guldenroede, goudsbloem.
Tip van de deskundige:
Om de verziekte stofwisseling zo snel mogelijk weer in evenwicht te krijgen, wordt aanbevolen het voeder aan te vullen met cdVet MicroMineraal en cdVet ToxiSorb plus.
€ 49,95
nombrado schreef:Een paard die niet op gras komt, kan net zo goed bevangen raken, dus ik vind het artikel eigenlijk incompleet.