Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
alyel schreef:Ik nog niet, maar als ik de mogelijkheid had, deed ik het wel.
Ik geloof enkel dat het hier niet in BE te vinden is...
florence123 schreef:alyel schreef:Ik nog niet, maar als ik de mogelijkheid had, deed ik het wel.
Ik geloof enkel dat het hier niet in BE te vinden is...
Ik ga binnenkort in scheldewindeke gaan (is slechts 5 min. van mijn huisje)
aquatrainer, zwembad,... een revalidatiecentrum voor paarden zeg maar!
edit: linkje
http://www.equiatros.be/nl/home
ChocoBesnier schreef:florence123 schreef:[
Ik ga binnenkort in scheldewindeke gaan (is slechts 5 min. van mijn huisje)
aquatrainer, zwembad,... een revalidatiecentrum voor paarden zeg maar!
edit: linkje
http://www.equiatros.be/nl/home
Idem! Vrijdag de eerste keer! Vind het erg spannend. Leuk dat het zo dichtbij is. Voor mij wel half uur rijden.
Super skippy!
Citaat:Idem! Vrijdag de eerste keer! Vind het erg spannend. Leuk dat het zo dichtbij is. Voor mij wel half uur rijden.
Super skippy!
waar woon je ongeveer?
Ja, eigenlijk is de eigenaar een kennis van ons, maar het kwam er maar niet van om eens te gaan.
Mijn paard heeft een peesblessure gehad, is eens hervallen maar is ondertussen al 1 jaar in het werk
Moet wel zeggen dat hij een periode wat minder goed heeft gelopen als het zo extreem koud was, toen hebben we voor het zekerste ontstekingsremmers gegeven
op aanraden van de DA.
ga je voor de aquatrainer?
laat je me weten welk effect dit had op de pees?
Gulpje schreef:Hartstikke bedankt allemaal! Hij had een niet heel vaak voorkomende blessure, aan de kogelringband RV (annulair ligament). De ringband was gezwollen en aan de binnenkant was de aanhechting naar de sesambeentjes stuk, en de peesschedes waren overvuld.
De VA zei al bij het eerste consult dat het alleen goed zou kunnen komen als we engelengeduld hadden en het paard zich wilde laten revalideren. We waren gelukkig een supergoed team, met horten en stoten want jeetje wat ben ik bang op hem geweesten wat is hij ongelukkig geweest tijdens zijn boxrust.
Heb het idee dat hij enorm is opgeknapt toen ik hem in de wei heb gezet. Achteraf is het toch best heel snel gegaan. Moet nu wel echt het revalideren uit mijn systeem gaan peuteren maar dat gaat vast goedkomen
Iedereen hier enorm veel succes en sterkte en ik blijf zeker meelezen om te supporten en mee te duimen met alle patienten!