Wow dat is naar die darmzweren, kun je die alleen via het bloed ontdekken? Of had je paard andere symptomen? Hopelijk krijgen jullie ze snel kleiner. Wel fijn dat je paardje toch het positief in blijft zien. Ik kan me voorstellen dat het als baas zijnde nog heftiger wordt als je paardje ongelukkig en sjachie oogt.
Het knuffelgen heb ik wel. Ik kan er echt van genieten als ik in de wei bezig ben en de paardjes hoor eten. Hans komt dan gezellig bij me staan voor een troetelbeurt. Hij vindt het heerlijk om geaaid en gekroeld te worden en gaat dan het liefst terug kroelen. De andere 2 vinden hun hooi belangrijker, Hans is wat dat betreft echt mijn maatje. Het eten geven heb ik nu enigszins onder controle, Grietje was vroeger zo vet omdat ik dacht dat ze ook moest eten als Amber wat kreeg

Mss eens 3 keer per jaar een appeltje ofzo. Zowiezo kreeg hij nooit iets uit de hand, alles legde ik voor hem op de grond, of in een emmer. Wilde geen bedelend paard. Hij is wat dat betreft met eten ook heel netjes opgevoed om te wachten tot hij mag enzo
Pas sinds de hb krijgt hij af en toe wat uit de hand, z'n medicatie deed ik tussen een klein stukje brood geplakt en schoof ik zo naar binnen. En nu dus met de clicker en de brokjes F4F als beloning. Maar heb wel als eerste oefening hem geleerd 'niet eten'. Dus hand omhoog met het snoepje er op en dan wachten met het aanpakken tot ik zeg dat het mag. Soms is ie nog wel wat drammerig ermee omdat we net zijn begonnen, maar hij weet het dondersgoed allemaal
Die gaat er echt voor staan en kriebelt ook terug enzo, heel lief.
Kan dat nou wel of geen kwaad om te geven?
Wel heeft ie nog last van zijn tanden, maar heb er al 2 tandartsen bij gehad en haken heeft hij niet, maar wat dan wel het probleem is...
Alleen even de vijl erlangs aan de voorkant een beetje en even de stralen mooi in model. Vind ik toch wel fijn, dat ie ze zelf netjes afslijt, dan gaat het mooi geleidelijk
Misschien volgende keer niet teveel in ene er af, maar regelmatig kleine beetjes?
met de ziekte van bechterew.) 
Ben die regen nou wel zat
) . Sterkte!!
.