Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Heb je al een bodyscore check gedaan? Op YouTube staan handige filmpjes. Opzich is een beetje ribben zien niet zo erg. Maar dan ligt het eraan of hij op andere plekken ook niet te dun is.
Is hij verder goed ontwormd?
Zelf meng ik mijn graszaadhooi om die reden met gewoon hooi. Amber heeft cushing en word anders gewoon echt te dun. En ik voer haar in de winter grasbrok bij. Zit wel wat suiker en zetmeel in maar soms moet je keuzes maken
hwn schreef:Die stapt toch netjes dacht ik? Stapt in ieder geval goed door. Krijgt ze nog pijnstiller? (sorry, te lui om terug te lezen)
MarliesV schreef:https://youtu.be/Darl1W8zny0
https://youtu.be/Xy0JQM8dtLg
Dit is die van mij. Ben nog geen 4 weken na de diagnose.
Ben zelf erg verbaasd, maar zie er niets aan en merk er niets aan haar. Ze is erg energiek.
Gisteren 2 minuten links en 2 minuten rechts aan de longe. Geen galop gevraagd.
Vandaag 10 min aan de hand buiten gestapt.
Die bonte hier boven lijkt goed te stappen.
hagelslag schreef:hwn schreef:Die stapt toch netjes dacht ik? Stapt in ieder geval goed door. Krijgt ze nog pijnstiller? (sorry, te lui om terug te lezen)
Het is zaterdag dan mag je lui zijn.
Nee ze krijgt geen pijnstilling meer.
Nu ehh 2-3 weken.
Ze heeft 2x bloedzuigers erop laten zuigen. En naja dit is ongeveer het resultaat.
Opzich stapt ze netjes. Maar naja ik weet het niet. Het knaagt gewoon nog een beetje aan mij. (dat terwijl het de pony van mijn zusje is)
hagelslag schreef:Vanuit mijn ervaring zeg ik, doen die bloedzuigers.
Liever vandaag nog dan morgen. Okaayyy Na 't weekeind mag ook.
Ik ben ervan overtuigt dat het voor onze merrie geholpen heeft dat ze zonder pijnstilling kan lopen.
Pijnstilling belast natuurlijk lever en co. Dus het liefst heb ik ze zonder.
En door de bloedzuigers is het mogelijk geworden.
Vraag anders eens vrijblijvend de prijs voor zoiets in Nederland
Lo1234 schreef:hagelslag schreef:Vanuit mijn ervaring zeg ik, doen die bloedzuigers.
Liever vandaag nog dan morgen. Okaayyy Na 't weekeind mag ook.
Ik ben ervan overtuigt dat het voor onze merrie geholpen heeft dat ze zonder pijnstilling kan lopen.
Pijnstilling belast natuurlijk lever en co. Dus het liefst heb ik ze zonder.
En door de bloedzuigers is het mogelijk geworden.
Vraag anders eens vrijblijvend de prijs voor zoiets in Nederland
ik heb net een mail gestuurd naar iemand die dat doet.
ik moet gewoon niet meer twijfelen.
MarliesV schreef: