Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hutch84 schreef:OPROEP AAN IEDEREEN
ik heb ondertussen van een aantal mensen al fotos toegezonden gekregen.
aangezien op zich het bewerken van de fotos niet zo veel werk is. Maar wel een leuke manier bedenken voor de teksten en het persoonlijk maken van het topic wil ik iedereen die een vermelding wil in de openings post mijn voor ZATERDAG AVOND 12:00 zijn of haar foto s toegezonden heeft met iets over je zelf..
Ik wil proberen om hem maandag online te krijgen
ik zat te denken aan de volgende dingen maar heb bij het uitzoeken wat hulp nodig:
wie wil een korte duidelijke samenvatting maken van wat nu eigenlijk artrose is.?
en is er ergens iets van een lijst te vinden met middelen die bekend staan als goed werkend
( ik wil proberen de troep een beetje te schiften van de werkende spullen om zo toch ook wat informatie toe te voegen aan dit topic)
groetjes
Berdien schreef:Knijn7, dat is omdat ze niet in de groep kan/mag die op onbeperkt ruwvoer staat, en dat is de enige groep die in de winter dag en nacht buiten staat. Ze mag absoluut niet te zwaar worden. Daarnaast heeft ze de laatste jaren erg veel moeite om zichzelf warm te houden in de winter. Ze staat al onder een deken, maar doordat ze zich 's nachts niet warm hoeft te stoken komt ze er net wat beter door. Plus dat ze dan niet met haar brakke lijf in de nattigheid staat. Ze komt goed haar box uit 's ochtendsze is dan ook niet stijf.
linnie050 schreef:Ik gebruik joint comp bij mij zag ik wel duidelijk verschil tussen niks geven en de joint comp.
En ik geef zelfs een half schepje ipv 3/4 schep....
als het klopt wat je zegt zou lorenz nog.beter lopen op een ander suplement? ik weet niet of ze mail hebben van psytonics als ik eraan denk kan ik het eens navragen bij ze.
Ka_tje schreef:Als ik enkel pure glucosamine geef, dan werkt het gewoon niet (ik heb zeker 3 maand pharmahorse gevoederd)! Na dit geprobeerd te hebben heeft de veearts mij dat vloeibaar supplement van equine america (bedoel je dit mister?) met veel hyaluronzuur in (ook al de rest van msm tot chondroitine zit erin geloof ik). Al na een paar dagen zag ik verschil.
Het is dit: http://www.medhorses.nl/EquineAmericaCo ... 58%29.aspx
Nu geef ik dit: http://www.medhorses.nl/-Supplementen-- ... 40%29.aspx (equine america is nl erg duur)
ben hier ook erg tevreden over!