Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
norton84 schreef:Pevinetto schreef:Heb hier al heel lang niets meer gepost maar wil voor alle mensen die wanhopig op zoek zijn naar een goed supplement toch iets posten.
Mijn 16-jarige ruin waarbij vorig jaar werd geconstateerd dat hij niet enkel vooraan artrose in lichte gradatie maar ook achteraan artrose heeft (waarbij zijn kraakbeen in de kogel bijna helemaal weg is dus ernstige gradatie.) Toen ook meteen besloten van hem met pensioen te doen .. na tal van producten die niet bleken te werken ben ik een half jaar geleden per toeval gekomen bij NAF devils reliëf (ik dacht wie niet waagt niet wint).
Na dit product een maand te gebruiken liep hij al aanzienlijk beter minder stijf en hij liep ook iets regelmatiger. Nu een half jaar later heeft mijn ventje er weer plezier in om af en toe is te gaan bos crossen. Echt rijden zal er nooit meer in zitten maar af en toe een ritje kan hij nu weer helemaal aan.
Het heeft hem dus ongelofelijk geholpen en het is ook helemaal niet duur.
Wou ik even delen met de mensen die evt. wanhopig op zoek zijn naar iets dat kan helpen natuurlijk is het voor ieder paard anders.
klopt devils relief is een natuurlijke pijnstiller. dus is het idd heel goed mogelijk dat je paardje zich daar beter door voel. ik persoonlijk ben tegen elke dag pijnstilling maar dat is mijn mening. staat overigens dacht ik wel op etiket dat het bij artrose helpt.
hutch84 schreef:het paard van mijn zus (norton84) heeft 14 dagen op de buut gestaan. toen was werrd het duidleijk dat pijnstillers te weinig tot niet werkten. een paard wat op pijnstillers goed loopt heeft in onze optiek pijn en dan vinden wij het niet eerlijk om er bijvb nog op te rijden. maar dat is ieder voor zich. daarom voor nort ook de moeilijk beslissing genomen om hem in te laten slapen
hutch84 schreef:het paard van mijn zus (norton84) heeft 14 dagen op de buut gestaan. toen was werrd het duidleijk dat pijnstillers te weinig tot niet werkten. een paard wat op pijnstillers goed loopt heeft in onze optiek pijn en dan vinden wij het niet eerlijk om er bijvb nog op te rijden. maar dat is ieder voor zich. daarom voor nort ook de moeilijk beslissing genomen om hem in te laten slapen