Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nado schreef:Flappie, is hij ook op cushing getest ? Zo met de rommelige vacht en andere dingen die je noemt, zou dat best een mogelijkheid kunnen zijn. Cushing heeft ook veel invloed op de HB gevoeligheid.
janouk schreef:@flappie2 als ik zie hoeveel profijt Image had in de acute aanval van een goed ondergeslagen ijzer, zou ik nooit twijfelen en haar meteen laten beslaan.
Misschien toch eens overleggen met de smid wat de mogelijkheden zijn.
xFioon schreef:Toch vind in het lopen met zijn achternoenen alsof hij in z'n broek heeft gepoept nog erg op heb lijken... Zo loopt die van mij momenteel ook als ik hem uit de wei haal...
dynamiek schreef:Hoest hier met alle paardjes? ik lees zo af en toe nog mee maar kan weinig melden.
Paardjes houden zit me niet mee, alles gaat bij mij stuk. Vandaag heb ik weer een paardje mijn hengstje in moeten slapen zo onverwachts het vermoeden is dat ie Atypische myopathie had alle symptomen wezen erop het ging zo snel kon nog wel naar Utrecht maar hij was zo slecht dat het eigenlijk niet te doen was, zo heb je een springlevend paardje de avond ervoor en zo ineens weer ellende.