Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Uriah schreef:Enniee , ook jouwn paard is de pineut, heel veel sterkte!
Ik heb nog wat vraagjes voor iedereen.
1 Zijn jullie paarden ook kreupel in stap (geweest) ?
nee bij mij werd het zichtbaar bij de draf, hangt er ook vanaf hoe erg het is denk ik?
2 Bij aandraven ook landen op de toon of op de plek , dus geen pas naar voren ?
is verschillend.
3 meer last op zachte of ongelijke bodem , dus zand pad , berm , pad in het bos met bv wat denne appels en taken op de grond?
Nee niet echt, wel dat ie op harde weg anders beweegt, iets minder makkelijk.
4 kraken ,knakken vanuit gewricht?
Nee
Nee in ieder geval niet bij mij, alleen kort.
Nee ook niet
3 meer last op zachte of ongelijke bodem , dus zand pad , berm , pad in het bos met bv wat denne appels en taken op de grond?
Meer lastig op harde bodem
Zelden soms in de zomer
Ze liep bijna niet meer en wat ze liep was als een krant, dus stok kreupel
eigenlijk niet goed op kunnen letten maar volgens mij niet
Kan ik moeilijk zeggen, was in een periode waar ik net haar ijzers verwijderd had na 7 jaar, dus gevoelig was ze zeker.
Heeft ze nooit gedaan
enniee schreef:Maar zijn er hier ook mensen die nog wel gewoon wedstrijd rijden? heb het topic namelijk niet doorgelezen.
want sommige mensen zeggen; je moet hem weg doen, maar het is mijn maatje.. heb er zelf hard voor gewerkt. En ik kan haar niet zomaar in laten slapen!! Maar als ik toch een andere wil waar ik ook mee kan springen enzo, dan heb ik waarschijnlijk een goed plekje voor haar gevonden waar ze heerlijk van haar pensioen kan gaan genieten!! maar eerst wil ik nog van haar genieten, of staan jullie er anders tegenover? slapen jullie je paardje in als je er niet meer op kan rijden?
enniee schreef:Maar zijn er hier ook mensen die nog wel gewoon wedstrijd rijden? heb het topic namelijk niet doorgelezen.
want sommige mensen zeggen; je moet hem weg doen, maar het is mijn maatje.. heb er zelf hard voor gewerkt. En ik kan haar niet zomaar in laten slapen!! Maar als ik toch een andere wil waar ik ook mee kan springen enzo, dan heb ik waarschijnlijk een goed plekje voor haar gevonden waar ze heerlijk van haar pensioen kan gaan genieten!! maar eerst wil ik nog van haar genieten, of staan jullie er anders tegenover? slapen jullie je paardje in als je er niet meer op kan rijden?
Uriah schreef:Ik heb nog wat vraagjes voor iedereen.
wel kort, maar niet echt kreupel
wel heel korte passen en kreupel, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ie op de toon landde..
de bak was ie niet blij mee, die is behoorlijk mul. maar rechte stukken en een niet té harde bodem loopt ie t best
nee heeft ie nooit gedaan
TigerBD schreef:Ja ik zou dan ook een plekje zoeken waar hij veel buiten komt op de eerste plaats, en hij moet er geen last van hebben. Maar zou hem niet zomaar verkopen, met het risico dat hij ergens anders beland, al kunnen ze nog zoveel beloven, lees vaak genoeg ook hier op bokt dat het niet goed afloopt, of dat ie doorverkocht is, moet er niet aan denken.
TigerBD schreef:Ja ik zag het in je profiel. Grappig een koud en warmbloed! Wel balen dat ze Kissing spines heeft, met artrose was ze nog wel te berijden wellicht.