Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SpikyBlue schreef:Je ziet, als de foto niet recht van opzij gemaakt is, ook schaduwen en de beide takken van het hoefbeen. Als het paardje iets frans staat bijvoorbeeld, en je zet het voetje naar voren op een standaard, kantelt het voetje iets naar buiten en zie je beide hoefbeenstakken op de foto. Ik denk dat er zoiets op de foto van IP gebeurd is.
Spikey Blue schreef:Zijn de verzenen lang/ondergeschoven geweest? Misschien door de HB?
Er is ook een topic over de niet-HB-gerelateerde hoeven'vragen'; [BEH] Kijk-en-vergelijk foto's (on)beslagen paardenhoeven II
DubbelDun schreef:Volgens deze link zou veldbeemd een goede soort zijn:
http://www.stouten-fourage.nl/high/inde ... =hooi#form
lolclub schreef:@SpikeyBlue
Wordt de natural Balance Shoe ook gebruikt bij HB paarden en zo ja, wat zijn de voordelen/werking van dit ijzer ?
Jannepauli schreef:Ik zie in dat andere topic alleen maar blote voeten en zelfdoeners.. daar ga ik dus maar niet naar toe.
capopjekop schreef:Haar hoeven zagen er goed uit, ze loopt goed. Maar ik ben gewoon bang dat ik dan weer iets over ga belasten, puur een gevoelskwestie. Hans was helemaal onder de indruk[RIJ-ITP] Kleintjes worden groot, naar de ponyclub!
Engels raai dan ook beter vermijden?