Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Flurry schreef:Nee,mits je ze goed aanbrengt en niet te strak. Als je onderlappen gebruikt en "gewone" werkbandages kan er vrij weinig misgaan!
Welcome to the real world. Wikkel er eens een contactthermometer bij in en kijk wat de themperatuur doet, daarna praten we verder.
En dan nog: wel nut heeft het dan in jouw ogen. Zoals ik als een eerder heb geschreven; de krachten op de pees zijn groter dan de krachten op de 11mm staalkabel die mijn 2200kg zware Range Rover uit de modder trekt.
Als jij dus bandages hebt, die deze krachten weerstaan, dan hoor ik dat graag, lekker goedkoop alternatief voor die peperdure staalkabel............
Jennyxx schreef:Overigens gebuik ik pijpkousen ipv peesbeschermers, omdat ik veel paarden heb gezien die blijvende witte haren op hun pijp hebben door het schuren van het klitteband van de peesbeschermers.. Hebben jullie paarden daar geen last van?
BrittKitt schreef:Omdat de benen beter uitkomen in witte bandages
Jennyxx schreef:En ik geloof wel dat bv het onderbeen geen spieren heeft, dus dat je die niet kan ondersteunen.