Ben het trouwens helemaal met je eens qua werk voor een 4jarige.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gizmo123 schreef:2 jaar geleden is er bij mijn paard spat geconstateerd. Na een jaar niet gereden te kunnen hebben, gaat het rijden nu wel redelijk. De ene dag loopt ie beter dan de andere dag. Hij heeft altijd een tijd nodig om op gang te komen. Hij heeft een tijdje op spat-beslag gestaan, alleen werd het daardoor alleen maar erger. Mijn veeart raadde mij aan om hem daarvan af te halen. Nu stap ik altijd goed in en uit, maar soms loopt ie dan nog slecht. Nu is mij verteld dat ik dan gewoon door moet rijden omdat het slecht is om hem dan op stal te zetten. En veel figuren moet rijden om zijn rug soepel te houden. Maar je ziet en hoort gewoon dat ie pijn heeft. Nu zou ik graag willen weten, in hoeverre ik met hem door kan rijden. En of longeren goed is. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Of ook een paard die dit heeft?
Jennyxx schreef:Ik heb je even ge-pbt![]()
Maarre, onwijs balen voor je zeg! Is die rug destijds in Bodegraven heel erg goed bekeken? Anders zou dat nog een optie zijn. Of anders misschien, maar daar weet Alani misschien meer van, lessen gaan volgen bij Antoine de Bodt? Die doet aan rechtrichten enzo. In ieder geval heel veel sterkte!
Lielle schreef:Zamero, is de buigproef ook achter gedaan? Want dan is het raar dat die wel goed is, en de foto's zo slecht zijn.