Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkster schreef:Tessebes schreef:Wat een goed nieuws, echt fantastisch!
Ik denk overigens dat Aron niet bij die shetties wil staan hoor, die worden vast voor één of ander onderzoek gebruikt.
Als in dierproeven gewoon in de kliniek? Dat lijkt me echt stug
Tessebes schreef:Nynkster schreef:
Als in dierproeven gewoon in de kliniek? Dat lijkt me echt stug
Anders ontwikkelt de wetenschap zich toch niet?! Het zal hier misschien gaan om onderzoeken op diergeneeskundig gebied, het blijft natuurlijk een universitaire kliniek. Dierproeven klinkt zo negatief, dat denk ik meer aan een mensenmedicijn die op een muis of aap gebruikt wordt.
Maar goed, nu weer ontopic...
Amber_anne schreef:Wat goed om te horen dat de arts positief is, jammer van de pijn maar die gaat hopen we weer over.
Moet eerlijk zijn vind de voet er wel vies uitzien eigenlijk, kan er niet zo goed tegen
_Lisaa_ schreef:Amber_anne schreef:Wat goed om te horen dat de arts positief is, jammer van de pijn maar die gaat hopen we weer over.
Moet eerlijk zijn vind de voet er wel vies uitzien eigenlijk, kan er niet zo goed tegen
Heel erg sorry, daar heb ik helemaal niet over nagedacht!
Ik heb een modje een berichtje gestuurd of ze het voor mij in een spoiler kan zetten.
kan mijn bericht niet meer aanpassen![]()
Bedankt, er moet inderdaad nog flink wat terug groeien, maar het is al een heel eind met gezond weefsel groeien dus het gaat zeker de goede kant op!
_Lisaa_ schreef:Klopt dit is echt vlees haha, het klinkt ook best vies als de arts snijd of eraan zit.. weet niet goed hoe ik het moet omschrijven xd
Het gele wat je ziet is jodium poeder. En het witte is de nieuwe hoornvlies laag die er volledig overheen moet groeien en dan kan de leder laag terug gaan groeien!
Amber_anne schreef:_Lisaa_ schreef:Klopt dit is echt vlees haha, het klinkt ook best vies als de arts snijd of eraan zit.. weet niet goed hoe ik het moet omschrijven xd
Het gele wat je ziet is jodium poeder. En het witte is de nieuwe hoornvlies laag die er volledig overheen moet groeien en dan kan de leder laag terug gaan groeien!
Nou zo leer je wel nog is wat hahah. Vind het heel interessant maar kan het gewoon voor me zien als die erin snijdt brrr
Granoek schreef:Ik volg jullie van het begin en het toeval wil nu dat bij een van de dekhengsten van mijn schoonfamilie hoefkanker is vastgesteld rechtsachter.
Zo fijn dat die van jullie snel naar huis kan! Onze reis begint net