Ja goed!
Ik heb er vanochtend een kwartiertje OP gestapt
en het been was vooraf heel mooi koud en dun (niet helemaal weg natuurlijk, maar wel heel dun), en na het stappen ook!
Heb daarna weer gekoeld en het been zag er mooi uit. Hij loopt een beetje ongelukkig achter maar de ijzers zijn er achter onderuit en dat vindt ie niet zo fijn maar verder liep ie top.
Hij gedroeg zich fantastisch, geen stap verkeerd, lekker rustig.
(in de wei stonden mega remsporen (van hem hoogstwaarschijnlijk, de gekste van het stel
), maar dan doe ik maar net of ik dat niet gezien heb, gelukkig was zn been wel mooi en dun)
Ga woensdag weer een kwartiertje met m aan de hand stappen en voorlopig kijk ik steeds hoe het gaat en of ik het uit wil breiden naar wat de DA zei,.. maar eerst zo even aankijken. 2x per week een kwartiertje vind ik eerst zat, hij komt van niks, de laatste tijd.
Dus ook ik ben (voor nu) heel blij.
En hoe is het met de jouwe??
Monty:
Thanx voor de tip van de Traumeel voor 25 euro! Scheelt toch weer!
En 50 gram is zo op,..

Mijne krijgt ook Tendocur druppels om het been van binnen weer te helen en daar schijnen dezelfde stoffen in te zitten als in de Traumeel. Nu zag ik in de reformwinkel ook Traumeel druppels, misschien dat ik daar op over stap als de Tendocur op is, want dan werk je met 2 dezelfde dingen,. Prijs was van beide gelijk, 35 euro voor de druppels. Ik blijf die druppels (Tendocur of Traumeeldruppels) hierna ook geven ter ondersteuning hebben we overlegd,..