Pradaatje schreef:Ze krijgt als ze binnenstaat, een bergje hooi/stro. Bestaat voor 85% uit stro en de rest is het oudste hooi wat die kan vinden. Ze krijg amper brok, alleen een handje na het rijden. En de wei staat ook vrijwel niets. Ja ze hinnikt nog wel naar me, maar dan ga ik naast dr stal zitten en dan gooit ze dr hoofd op mn schouder en staat ze alleen maar te suffen. Eet ook bijna niets.
Wat jij verteld zo herken ik mijn merrie ook van alvorens ik op reis vertrok. Ze liep er zo zielig bij, zelf met pijnstillers.
Haar ogen zagen er zo dof uit, en niets was nog leuk voor haar. Ze moest ook voor het eerst uit het gras, want ze liep eigenlijk altijd
op de weide bij mijn ruin. Maar dit zal nu nooit meer kunnen voor haar. Ook ik voer heel oud hooi en qua brok doe je echt wel goed aan
dieetvoeding, ik heb er van de Aveve, ik dacht dat dit ook niet al te best ging zijn. Maar daar deed ze het wel super op! Want in dat hooi
zitten wel geen vitaminen meer. Die dieetbrok krijgt ze samen met drie lepels pulp en haar biotine en een beetje zemelen. Ook krijgt ze een halve pavo koek per dag (zijn kleine stukken). Daar zag ik haar wel van op knappen, eerlijk gezegd!