Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sneppie schreef:Gimli ik ben afhankelijk van de hoefschoenen die alleen om de hoef gaan. En daardoor en door de maat kan ik eigenlijk alleen maar bij de easy boot terecht. Mijn tinker heeft enorme sokken daardoor kan ik veel schoenen al niet gebruiken.
Ik was er al bang voor dat hij de renegades zou kapot trappen, ze zien er erg stevig uit op de foto. Klaas had eigenlijk ook geen opties meer.
Isapaardje schreef:Estella81: Ik vrees dat Renegades voor je afvallen. De voeten van je paard zijn vrij rond en links past de hoef sowieso niet in de juiste maat, zeker niet 2W van de Renegades zoals je opgeeft.
Ik zou aanraden eens naar de glove wide te kijken.
Of als je een hogere schoen wilt, de cavallo oid.
kevje06 schreef:hotchocolat schreef:Ik kom even binnenvallen. Ik heb voor de liefhebbers nog Easyboots gloves helemaal nog nieuw in de doos 2x2,5 2x 3 en 1x3,5
2,5 welke maat komt dit mee overeen?
Isapaardje schreef:Estella81: Ik vrees dat Renegades voor je afvallen. De voeten van je paard zijn vrij rond en links past de hoef sowieso niet in de juiste maat, zeker niet 2W van de Renegades zoals je opgeeft.
estella81 schreef:Isapaardje schreef:Estella81: Ik vrees dat Renegades voor je afvallen. De voeten van je paard zijn vrij rond en links past de hoef sowieso niet in de juiste maat, zeker niet 2W van de Renegades zoals je opgeeft.
De reactie van paardenservice.nl was dat ik voor Renegade 2 verschillende maten nodig zou hebben. maat 2W en maat 2.
Best vervelend dat mijn meisje haar ene voet langwerpig is en andere voet rond:(..
Ik heb even gekeken naar de Easyboot Epic. Lijkt mij dat deze wel kunnen voldoen. Vind t wel jammer dat er op de site staat dat ze niet zo zeer geschikt zijn voor ronde hoeven. Rechterhoef: breedte 13.3cm en lengte 13.3cm --> zou dan maat 3 moeten zijn en Linkerhoef: breedte 12.5cm en lengte 13.3cm --> zou dan maat 2 moeten zijn.
Maattabel Epic Easyboot
Maat 2 B: 124-130mm L: 131-140mm
maat 3 B: 131-139mm L: 141-150mm
Isapaardje, denk je dat Epics geschikter zijn?
Hoe denken andere op bokt hierover?
vind t lastige keuze.. was er idd maar een aan huis service met veel verschillende schoenen.
keona schreef:misschien is de glove wel geschikt want dan kunje een normale nemen en 1 wideestella81 schreef:
De reactie van paardenservice.nl was dat ik voor Renegade 2 verschillende maten nodig zou hebben. maat 2W en maat 2.
Best vervelend dat mijn meisje haar ene voet langwerpig is en andere voet rond:(..
Ik heb even gekeken naar de Easyboot Epic. Lijkt mij dat deze wel kunnen voldoen. Vind t wel jammer dat er op de site staat dat ze niet zo zeer geschikt zijn voor ronde hoeven. Rechterhoef: breedte 13.3cm en lengte 13.3cm --> zou dan maat 3 moeten zijn en Linkerhoef: breedte 12.5cm en lengte 13.3cm --> zou dan maat 2 moeten zijn.
Maattabel Epic Easyboot
Maat 2 B: 124-130mm L: 131-140mm
maat 3 B: 131-139mm L: 141-150mm
Isapaardje, denk je dat Epics geschikter zijn?
Hoe denken andere op bokt hierover?
vind t lastige keuze.. was er idd maar een aan huis service met veel verschillende schoenen.