Teuntjelover schreef:Ook staat hij nu in een ruimere stal, wat opzich goed is, maar hier kan hij ook makkelijker uitbreken. Dit heeft hij nu twee keer gedaan, waarna ik hem in het 30 cm. hoge gras terug vond. Hier was ik niet zo blij mee, aangezien de eigenaren van de stallen wisten dat hij ontsnapt was, en weten dat hij hoefbevangen is en dus geen rijk gras mag. Ze hebben hem niet terug gezet, wat mij nogal teleurstelde, maar goed.
Dat is het nadeel van je pony bij een ander hebben staan, mensen gaan vaak zo makkelijk met dingen om, da's toch echt je grootste nachtmerrie als hij al bevangen is, dat je 'm in het hoge gras terug vindt! ik denk zeker dat hij daarom een terugslag heeft gehad.
Teuntjelover schreef:De DA heeft hem een medicijn met ontstekingsremmer en een klein beetje pijnstiller gegeven. Hij moet nu elke ochtend, een week lang, een medicijn krijgen, waarvan hij als het goed is erg moet opknappen. We wachten het nu maar van dag tot dag af. Vandaag ben ik weer heen geweest, en waren zijn spieren al wat meer ontspannen. Hij liep ook beter. Nu maar hopen dat het zo blijft!:)
Gewoon goed in de gaten houden en proberen dat hij niet meer kan ontsnappen, sterkte ermee!