Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Peelie schreef:Ipsilonka, dan kan je dus ook kiezen voor een ijzer zonder lippen
 Ik weet niet hoeveel nageltjes er bij jullie in de ijzers gaan? Mijn smid deed altijd 6, maar de smid waar ik nu heen was gegaan. Tikte er zo 8 in, daar ben ik ook helemaal niet blij mee, maar ik had het te laat door.
  Ik weet niet hoeveel nageltjes er bij jullie in de ijzers gaan? Mijn smid deed altijd 6, maar de smid waar ik nu heen was gegaan. Tikte er zo 8 in, daar ben ik ook helemaal niet blij mee, maar ik had het te laat door.   Maar goed die smid vond het ook niet erg dat de binnentak van het ijzer 2 mm scheelde met de buitentak. ..... Als hij een roll naar binnen had gemaakt blijft het gewoon recht.
  Maar goed die smid vond het ook niet erg dat de binnentak van het ijzer 2 mm scheelde met de buitentak. ..... Als hij een roll naar binnen had gemaakt blijft het gewoon recht.                                                         
 )
 )                                                         

Hilli schreef:Tsja, mooi vind ik écht geen argument als het gaat om beslag. Hoogstens noodzakelijk.
FS of scoxxx kunnen jullie de enkel-/dubbellipskwestie misschien beter toelichten?

En jippie, hij gaat Pablo weer doen. Zal als ik het niet vergeet foto's maken van zijn voeten, schrikbarend vind ik zelf!
 En jippie, hij gaat Pablo weer doen. Zal als ik het niet vergeet foto's maken van zijn voeten, schrikbarend vind ik zelf!                                                         

Shyla25 schreef:Ik ben erg benieuwd want ik zit er aan te denken om volgend jaar voor het zomerseizoen toch een setje "ijzers" te nemen aangezien Shy zonder schoenen nog altijd slecht loopt en van de enige schoen die tot nu toe past en blijft zitten drukkingen en schuurplekken op de koot krijgt