Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juangi schreef:Hebben jullie ervaring met gevoeligheid na plaatsen van ijzers?
Gister geplaatst en hij loopt gevoeliger dan eerst. Er was geen kanteling te zien op de foto’s en daarvoor liep ie al wat gevoelig. Op aanraden van dierenarts weer een paar dagen pijnstilling gestart en ijzers laten plaatsen.
Romy1234 schreef:Wat vinden jullie van deze hoeven?
[ [url=m/yy2ESf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tXz5qt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze smid er ondertussen een keer of 6/7 bijgehaald maar sinds vorige keer beslaan loopt ze mij niet lekker, vooral in de bochten.
Ze lijkt ook niet goed af te wikkelen en als je de ring in haar hoef ziet groeit die ook scheef.
Idifix schreef:Juangi schreef:Hebben jullie ervaring met gevoeligheid na plaatsen van ijzers?
Gister geplaatst en hij loopt gevoeliger dan eerst. Er was geen kanteling te zien op de foto’s en daarvoor liep ie al wat gevoelig. Op aanraden van dierenarts weer een paar dagen pijnstilling gestart en ijzers laten plaatsen.
Had je dit ook gisteren gepost op groepje fb ?
hwn schreef:Romy1234 schreef:Wat vinden jullie van deze hoeven?
[ [url=m/yy2ESf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tXz5qt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze smid er ondertussen een keer of 6/7 bijgehaald maar sinds vorige keer beslaan loopt ze mij niet lekker, vooral in de bochten.
Ze lijkt ook niet goed af te wikkelen en als je de ring in haar hoef ziet groeit die ook scheef.
Ai, vind ik er idd helemaal niet goed uitzien: veel te hoge hielen (volgens mij ook samengeknepen, krijg je van die "colablikvoetjes", steil, scheef. Ik zou asap een andere laten komen. Wie weet is je paard helemaal niet bevangen, maar gewoon slecht bekapt?
Nana_x0x schreef:Gisteren is de hoefsmid geweest om kira opnieuw te beslaan met aangepaste ijzers. Groenlicht gekregen om aan de hand te stappen en over 6 weken mag ik erop gaan wandelen (rustig aan opbouwen natuurlijk). Zo blij met dit lichtpuntje! Een maand geleden zei de DA nog dat ik wrs nooit meer met haar zou kunnen rijden dus ik loop echt even op wolkjes!
Nana_x0x schreef:Gisteren is de hoefsmid geweest om kira opnieuw te beslaan met aangepaste ijzers. Groenlicht gekregen om aan de hand te stappen en over 6 weken mag ik erop gaan wandelen (rustig aan opbouwen natuurlijk). Zo blij met dit lichtpuntje! Een maand geleden zei de DA nog dat ik wrs nooit meer met haar zou kunnen rijden dus ik loop echt even op wolkjes!
Kimberley_ schreef:Iemand bekend met dit voer?
https://www.kramer.nl/Paard/Voeding-voe ... aten-weken
Ik ben op zoek naar iets wat ik kan geven als het paard wat bij haar in het land staat de slobber krijgt.
Eigenaresse van de pony heeft geen tijd/zin om steeds de paarden te scheiden als de ander slobber krijgt.
Kimberley_ schreef:Iemand bekend met dit voer?
Ik ben op zoek naar iets wat ik kan geven als het paard wat bij haar in het land staat de slobber krijgt.
Eigenaresse van de pony heeft geen tijd/zin om steeds de paarden te scheiden als de ander slobber krijgt.
Nana_x0x schreef:Kimberley_ schreef:Iemand bekend met dit voer?
Ik ben er niet mee bekend maar bietenpulp is anders ook wel een aanrader. Zitten veel vezels in. Ik zou vooral goed het suiker en eiwitgehalte in de gaten houden..