Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juangi schreef:Foto’s gemaakt en gelukkig aan beide hoeven geen kanteling te zien. Opluchting. Maar nog wel gevoelig, dus de dierenarts dacht aan voorijzers. Wat is jullie ervaring mee?
Nana_x0x schreef:Juangi schreef:Foto’s gemaakt en gelukkig aan beide hoeven geen kanteling te zien. Opluchting. Maar nog wel gevoelig, dus de dierenarts dacht aan voorijzers. Wat is jullie ervaring mee?
Oef dat is al goed! Die van mij heeft nu egg balance shoes?? met een pad in en een soort silicone gel. dit houdt de teen naar omhoog en zorgt voor extra "vering"
Romy1234 schreef:Wat vinden jullie van deze hoeven?
[ [url=m/yy2ESf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tXz5qt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze smid er ondertussen een keer of 6/7 bijgehaald maar sinds vorige keer beslaan loopt ze mij niet lekker, vooral in de bochten.
Ze lijkt ook niet goed af te wikkelen en als je de ring in haar hoef ziet groeit die ook scheef.
Romy1234 schreef:Wat vinden jullie van deze hoeven?
[ [url=m/yy2ESf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tXz5qt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze smid er ondertussen een keer of 6/7 bijgehaald maar sinds vorige keer beslaan loopt ze mij niet lekker, vooral in de bochten.
Ze lijkt ook niet goed af te wikkelen en als je de ring in haar hoef ziet groeit die ook scheef.