Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odi schreef:Gimli_ schreef:Wij horen graag een verslag Odi.
Laat het weten. Heb jaren met Easyboots gereden, maar het aantrekken vind ik altijd zo'n gedoe. Hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen.
DubbelDun schreef:Het aantrekken is een handigheidje, maar ik had laatst een probleem met uittrekken. Paard draagt al tijden maatje 2 en de smid was geweest en ik kreeg ze haast niet meer uit !!! Het leek wel of ze vastgezogen zaten (en ik had er nog niet eens water ingegooid)
klaasfeuth schreef:Een bericht van Hoefschoenenwinkel.nl:
Als reactie op onze bereikbaarheid problemen.
De enorme groei van de vraag naar en over Hoefschoenen was groter dan wij hadden verwacht.
Dat bracht problemen in dr klantenservice. Daarom hebben win geïnvesteerd in juist de klanten service.
Wij zijn nu goed bereikbaar via telefoon: 0413-714650 (ma t/m za)
Vriendelijke groeten
Klaas Feuth
klaasfeuth schreef:Een bericht van Hoefschoenenwinkel.nl:
Als reactie op onze bereikbaarheid problemen.
De enorme groei van de vraag naar en over Hoefschoenen was groter dan wij hadden verwacht.
Dat bracht problemen in dr klantenservice. Daarom hebben win geïnvesteerd in juist de klanten service.
Wij zijn nu goed bereikbaar via telefoon: 0413-714650 (ma t/m za)
Vriendelijke groeten
Klaas Feuth
Odi schreef:Vandaag mijn eerste ritje gemaakt met de Renegades, en ik werd er zeker niet blij van. Na 500 meter zat 1 voorschoen al dwars. Na 2 kilometer de achterschoenen. Ben 4 keer afgestapt op een rondje van 1 1/2 uur (bijna alleen maar gestapt, heel klein stukje gedraafd). Kan toch niet de bedoeling zijn? Iemand hier met dezelfde ervaring
?
Zal contact opnemen met de verkopen, misschien dat hij een oplossing weet.
Odi schreef:Had bewust de schoenen thuis aan laten meten met het idee dat het gelijk goed zou zijn.
Krijg de hoefballen kap vrij moeilijk omhoog/omlaag, zou dat een indicatie kunnen zijn dat de schoenen te strak staan afgesteld?
Mijn zus heeft precies dezelfde set gekocht en exact dezelfde problemen.
@siemxfunny. Voor heeft mijn paard ronde hoeven, achter ovaal. (Een vergelijk met de Easyboots. Voor maat 4 maat 3 rubbere bandje, achter maat 3 en die schoenen hebben hetzelfde model als haar voeten.
@breakthelaw. Zou je mij je email adres willen PB'en? Stuur ik de foto's naar je toe.
Beiden alvast bedankt voor het mee denken.