Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juangi schreef:Nana_x0x schreef:Vandaag was de laatste dag dat mijn paardje pijnstilling/ontstekingsremmers krijgt. nu sprak ik met de eigenaresse van stal en als ze mijn paard verzet om de stal ui te mesten mankt ze nog steeds heel erg. Ze staat nu al 1.5 week stil. er is nog steeds pulsatie maar de voet is niet meer warm. Ben ik nu te pessimistisch als ik denk dat dit niet meer goed komtik blijf natuurlijk er alles aandoen om ze in orde te krijgen! ik wou gewoon even mijn angsten op schrijven
![]()
Hier zijn we nu drie weken (2 weken volle pijnstilling, 1 week afbouwen) verder en hij begint nu pas een beetje oké op het harde te lopen. Het heeft echt tijd nodig!
hwn schreef:Zijn hier ook Belgische bokkers? Valt me op dat de aanpak in België en Nederland toch nogal verschilt: hier mocht ze normaal maar een weekje op pijnstiller (heb er zelf 10 dagen van gemaakt), en nu na 3 weken, waarvan een goede 10 dagen zonder pijnstiller, mag ze weeral gelijk hele dagen een kale wei op, en terug aan het werk.
Terwijl ik van veel HB paarden toch een veel langer verhaal lees, of zou het zijn omdat ik er telkens vroeg bij ben? Gelukkig een lichtgeraakt paardje met een lage pijngrens, scheelt ook een pak qua diagnose.