Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_kellebell schreef:Gimli_ bedankt voor je reactie!
Ik zal z'n voeten morgen weer eens op nieuw opmeten, welke maat zijn jouw old macs?. Ga even kijken naar de glove wide en de renegades.
Waar bestellen jullie meestal je schoenen?
keona schreef:misschien handig voor de mensen die cavallo schoenen willen
http://www.paardenluxe.nl/c-1536200/passervice/
b485 schreef:Ik heb jullie hulp nog eens nodig. Ik heb voor mijn pony de easyboot epics. Het probleem zit hem in de voorhoeven:
Maat 00 lijkt mij te groot. Deze lijken me te groot in de lengte. ik kan er aan de voorkant met gemak mijn vinger nog tussensteken (voor het kabeltje vast is). Als het kabeltje vast zit, kan ik als ik moeite doe draaien met de schoen. Tijdens het rijden lijken de schoenen niet te draaien. Als we galopperen, lijken ze wel te sloffen (maar we galopperen nooit veel).
Maat 000 is te klein in de breedte. De zijkanten worden echt naar buiten geduwd.
Iemand nog ideeën? Een schoen die breder is als maat 000 easyboot epics, maar korter dan 00. Of kan ik mijn huidige easyboots aanpassen? Of is het toch goed omdat ze tijdens het rijden niet draaien?
SIEMxFUNNY schreef:Dat is de omslagbandage van de Cavallo hoefschoen. Deze komt niet tot de onderkant of onder de hoeven, maar alleen bij de kroonrand en hoefballen.
SIEMxFUNNY schreef:Haha, maar jij bent sowieso creatief (met hoefschoenen)