Qizz schreef:ik heb mijn kliniek gevraagd de gegevens door te sturen naar een andere kliniek voor een second opinion omdat mijn DA letterlijk zei dat ie het niet meer goed wist op een gegeven moment (wel eerlijk vond ik), en de assistente zei dat ze dat wel vaker deden maar NOOIT gebeurd, nog een keer nagebeld maar echt nooit meer wat van gehoord... ik heb de gegevens van mijn paard incl cdtje opgevraagd en ook alleen enkele gegevens op papier ontvangen en niks geen scans/foto's op een cdtje. Geloof idd dat ze er niet zo blij mee zijn, eigenlijk belachelijk als je ziet wat je ervoor betaald. Mag wel een cdtje bij.
Dat is wel heel erg raar? Maar misschien zijn ze er inderdaad niet happig om. Ik heb bij mijn eerste bezoek ook foto's laten maken en omdat die helemaal goed waren en ik heel erg nieuwsgierig was naar hoe dat eruit zag, heb ik ze mee gekregen. Op de cd zaten toen ook de echo's van de scan. Heel erg interessant. Ik moet alleen zeggen dat ik niet zeker weet of ik de andere scans ook gekregen heb. Volgens mij van éen van de scans daarna wel, maar niet allemaal. Als ik het zou vragen en er echt op zou wachten weet ik zeker dat ik ze zou kunnen krijgen. Je hebt er immers voor betaald en stel dat je het dier wil verkopen, dan is het toch wel handig om er een cd met gezonde pezen bij te hebben. Zeker met internet, iedereen kan vinden dat de paarden van ons een peesblessure gehad hebben.