Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sneppie schreef:Ziet er idd prima uit! Zo schattig klinkt het ook die kleine hoefjes. Bij mijn tink klinkt dat heul anders![]()
ik heb nog steeds niks van klaas mogen vernemen, daar baal ik stevig van. Heb hier voor ruim 300,- aan schoenen liggen en ik gebruik alleen de 2de handse voor de achterhoeven. Inmiddels al tig reminders gestuurd. Rare pipo hoor!!
Silence schreef:Ik twijfel ook nog altijd, mijn voorkeur gaat naar de renegades of joggingshoes. Helaas ook hier heel slecht contact met Klaas. De eerste keer antwoord hij heel snel , daarna helaas niet meer. En ik vind het allemaal te duur om het op de gok te kopen.
Splinter schreef:Silence schreef:Ik twijfel ook nog altijd, mijn voorkeur gaat naar de renegades of joggingshoes. Helaas ook hier heel slecht contact met Klaas. De eerste keer antwoord hij heel snel , daarna helaas niet meer. En ik vind het allemaal te duur om het op de gok te kopen.
Ik had ze binnen 4 dagen in huis, ze zijn nu in de aanbieding vandaar dat ik de gok maar nam
x_kellebell schreef:Dames mag ik me hier ook melden?
Mijn ruin loopt momenteel wat gevoelig op het harde, ik zou graag voor zijn voorvoeten hoefschoenen hebben.
Heb de FRA Cavallo's al eens geprobeert, was niets.. ook al de epics glue on.. ook niets..
Zijn voeten zijn ongeveer even breed als lang, welk soort schoen kunnen jullie me aanraden?