dus opnieuw:
@ mvermeulen: wat een mooie foto!! geniet van hem! maak zoveel mogelijk foto's! laat mensen foto's van jullie samen nemen en probeer lol met hem te hebben! verdriet komt later wel....
@ norton: ik hoop zo voor je dat hij er van verbeterd, en is het alleen de natte periode waar hij moeite mee heeft. ik hoop met je mee!

@ Katja: ohh wat vervelend! ik had gehoopt dat Urka weer als een trein ging op haar nieuwe nike's

@ Hutch: ijzers zouden best eens de oplossing voor je probleem kunnen zijn! de tinker van mijn beste vriendin heeft sinds een paar maanden 4 ijzertjes en heeft voordien altijd op blote voeten gelopen. hij loopt nu beter dan hij ooit heeft gedaan!
@ annelieke: loopt Dante weer goed? ik hoop het voor je!
@ Bianca123: welkom in het topic, al is de reden niet zo leuk natuurlijk.
er zijn zooooo veel middeltjes, maar geen een werkt genezend. je kan artrose niet genezen, alleen ondersteunen. en ze zijn er in alle soorten en maten, dus het is een questie van vergelijken wat jou eisen zijn. Succes!!!
hier gaat het ronduit K*T!
ik zit nu met al mijn dieren in de lappenmand!
kat Timmie pootje gebroken, dus nog 6 weken spalk.
kat Miepie heeft een TIA gehad waarschijnlijk.
hond Sophie heeft vanmorgen een doos chocolade opgegeten

Mister heeft ook weer een da gezien omdat hij uit het niks 3x met een bloedneus stond

Mister heeft woensdag nieuwe ijzers gekregen, deze keer zonder leertjes, in overleg met de smid gaan we dit eens proberen.
wat me gisteren met rijden wel opviel was dat hij rechtvoor korter was dan links, en dat is raar omdat hij links artrose heeft. hij deed dit al eerder alleen kon ik er mijn vinger niet op leggen wat hij nu deed. nu ga ik dus maar weer eens op zoek naar een supplement als ondersteuning, dit krijgt hij sinds een tijdje niet meer, en ik ben bang dat dit het resultaat is.
sorry voor mijn lange verhaal....