sneppie schreef:Als jullie met schoenen beginnen heeft elke hoef dan zijn eigen vaste schoen of wisselen jullie van links naar rechts of van voor naar achter uitgaande van 4x dezelfde maat en type.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sneppie schreef:Als jullie met schoenen beginnen heeft elke hoef dan zijn eigen vaste schoen of wisselen jullie van links naar rechts of van voor naar achter uitgaande van 4x dezelfde maat en type.
gr_roos schreef:Keona, mijn pony kan niet een paar dagen blootvoets lopen. Wij moeten een gebroken puin/grinpad af, wat niet egaal is en ook nog een omhoog loopt en daar is geen mogelijkheid om even een stukje berm te pakken. Daarnaast krijg ik het advies om te meten als hij een aantal weken bekapt is, dus dat zou betekenen dat ik 3 weken mijn pony over het gebroken puin/grind moet laten strompelen. Dat doe ik mijn oudje niet aan, geen 1 paard trouwens. Ik neem dan wel het risico dat ze te groot zijn.
sneppie schreef:Ok bedankt voor de reacties.Hij heeft voor alle hoeven 1 maat (tenminste zit nog steeds te wachten op K. Feuth) En gebruik nu alleen achter de schoenen en die wissel ik idd. Maar ga ze denk ik toch maar merken omdat de klipjes verschillens vast moeten. Bij de ene draadje op de onderste stand en bij de andere op de middelste stand.
haukieboy schreef:Voor de liefhebbers heb ik een paar easyboots glove 1w en 2 om over te nemen. Het liefste in 1 koop, omdat ze de gaither delen. Voor meer info mag je pb'en
Isapaardje schreef:Schoenen zojuist binnen gekregen. Dadelijk passen.
Wel viel me op dat 1 paar duidelijk gepast/gebruikt is.
Onderzijde, zeker in de toon behoorlijk wat krassen en witte haren en zand aan de binnenzijde.
Verder wel heel hoor, daar niet van (anders had ik wel gebeld), alleen denk ik dat ik dan ook maar gewoon wat ga rondstappen straks. Want zo te zien doen ze bij Agradi niet al te moeilijk dus over een krasje wel of niet op de schoen bij eventueel ruilen.
Andere 2 zijn echt nieuw zo te zien.