Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vandaag zat ik ook op een MEGA fris paard , oortjes naar voren en sjouwen maar! soms zelfs een poging tot opstijgen !!! King dacht even bij het passeren van de ijsbaan met luide muziek uit de boxen ... kijk ik ben een vliegtuig!
MAN ik ben zo blij ik heb 14 km gedaan en King deed het met zn hoefjes in zn neus!
zelfs gedraaft en die was snel en zuiver!!!

Ik heb afgelopen zondag voor het eerst weer een buitenritje gemaakt met Vario, mijn god.. ik moest op een gegeven moment echt even een stukje gaan draven met hem, want anders vrees ik dat ik in de boom had gehangen
Staart een end de lucht in, oortjes erop, en knallen maar, leek het wel of ie wou zeggen
En rad! Ik heb niet zo veel gedraafd hoor, maar ik dacht, ik kan beter een stukje gaan draven, dan kan ie zijn energie naar voren kwijt, ipv omhoog, met alle eventuele gevolgen van dien! Maar wat hebben we genoten, echt super!

Uriah schreef:@ PBA Daar had ik nog niet eens over nagedacht vwb het te vrolijk zijn en zichzelf overvragen, ik dacht juist dat als King ook erg vrolijk is hij zich kennelijk goed voelt! maar is wel een goede tip van je om daar voorzichtig mee te zijn, bedankt!